Може ли офис обзавеждането да бъде изписано на разход?

Да, можете да приспаднете офис мебели от данъците си!

Според проучване на QuickBooks 1 от 10 предприятия не се възползва от данъчните облекчения! Данъчните приспадания за бизнеса могат да бъдат объркващи, но с приспадането на офис мебели можете да спестите много пари.smartoffice

Данъчният кодекс на IRS, раздел 179, позволява на предприятията да приспаднат пълната стойност на покупката на офис мебели до 1 000 000 USD. Офис обзавеждане е всяко TOPS Козметичен калъф Night & Day,обзавеждане, необходимо за функционирането на бизнеса, включително столове, бюра, кабинети, шкафове, маси, шезлонги, рафтове и произведения на изкуството.smartoffice

Въпреки че офис обзавеждането е необходим бизнес разход, то се счита и за инвестиция в компанията. Тъй като е актив, офис обзавеждането също отговаря на условията за 100% бонус за отписване на амортизацията. Амортизацията означава значителни данъчни спестявания, но това е сложно приспадане, за което трябва да се консултирате с вашия данъчен консултант.Рекламно оборудване

Освен това някои подобрения в интериора на вашия търговски обект също отговарят на изискванията на раздел 179 от данъчния кодекс. Интериорният дизайн, като боядисване на стените на офиса и пренареждане на подовете, също подлежи на данъчно приспадане. Рекламни материали

Краят на годината наближава бързо, но все още не е късно да инвестирате в подобрения в офиса и да спестите пари от данъците си. Уверете се, че се възползвате максимално от потенциалните си данъчни облекчения, не позволявайте лесните пари да ви подминат. Рекламно оборудване

Ако се интересувате от инвестиране в офис обзавеждане, моля, свържете се с нас. С удоволствие ще ви помогнем!smartoffice

Отказ от отговорност: Моля, консултирайте се с вашия данъчен консултант за данъчни съвети. Рекламни материали

Към началото
Call Now Button